Eng Fi


Materiaaliopas


REKLAMAATIOT

 

Toimintaohje reklamaatiotapauksissa

Annamme valmistamillemme vaatteille ja asusteille takuun materiaali- ja valmistusvirheiden varalle. Takuuaika on vähintäänkin 1 vuosi. Viasta riippuen takuunalainen tuote ensisijaisesti korjataan tai mikäli korjaus ei ole mahdollista, korvataan uudella samanlaisella tai vastaavanlaisella tuotteella.

Gore-Tex® -tuotteiden osalta noudatamme Goren omia takuuehtoja. Päätös siitä, kuuluuko reklamoitu tuote Gore Tex® -takuun piiriin, perustuu tuotteen kuluneisuuden ja iän perusteella tehtyyn yksilölliseen arvioon materiaalin valmistajan, W.L. Gore & Associates:n antamien ohjeiden mukaisesti. Reklamoitu tuote läpikäydään ja testataan vaaditulla tavalla. Arvion valmistuttua tuote joko korjataan tai korvataan uudella tuotteella, mikäli tuotteen katsotaan täyttävän takuuehdot.

Takuu ei luonnollisestikaan kata säännöllisen käytön aiheuttamaa kulumista eikä virheellisestä käytöstä tai huonosta hoidosta johtuvia vaurioita.

Reklamaatioiden käsittelyaika on 1-2 viikkoa. Mikäli tuote joudutaan lähettämään lisäselvitystä varten W.L. Gore & Associates:lle, käsittelyaika voi olla pidempi. Poikkeamista ilmoitetaan erikseen.

HUOM! Vallitsevan Covid19-tilanteen vuoksi reklamaationkäsittelyssämme saattaa esiintyä viivettä henkilökunnan etätyöskentelyn vuoksi.

Mahdolliset reklamaatio-/takuukorjaukset pyydämme lähettämään asianmukaisesti pakattuna osoitteella: 


602 631
Sasta Oy / reklamaatiot
Eteläinen Kauppatori 4
75500 NURMES

Paketin voitte postittaa meille Postin asiakaspalautuslähetyksenä tunnuksella 602 631, jolloin lähetys on teille maksuton.
Pakettiin pyydämme liittämään seuraavat tiedot:

• Lähettäjän yhteystiedot

• Lyhyt selvitys viasta ja mahdolliset erityishuomiot

• Kopio ostokuitista. 



Huomaattehan, että tuote tulee toimittaa siistinä. Mikäli tuote vaatii pesua ennen takuukorjausta, veloitamme pesusta erikseen 5 euroa. 

Mikäli katsotaan, että tuotteen vika johtuu normaalista kulumisesta tai se on muuten itse aiheutettu (esim. pesuvirhe), takuu ei ole voimassa. Tällaisessa tapauksessa tuotteen mahdollisesta korjauksesta peritään maksu korjaushinnastomme mukaisesti sekä postituskulut. 



Muistathan pyytää ja ottaa talteen tositteen asiakaspalautuksesta postitoimipaikassasi!

 

 

KORJAUSPALVELU VUODESTA 1969


Sastan perinteiden mukaisesti emme viilaa grammoja, vaan teemme kestäviä ja teknisiä vaatteita kovaan käyttöön.  Mikäli vaate jossakin vaiheessa vaatii huoltoa, tarjoamme korjauspalvelua jo lähes viidenkymmenen vuoden kokemuksella Katso video